Navigations

♥ Recent Posts ♥

Saturday 26 November 2011

Atlantis - The Lost Empire

loading gambar
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
okay tadaaaa.....!

yang atas ni gambar betul Atlantis ke? Entah la saya pun tak pasti !!!

hYE dan Salam 1 Malaysia.hehe--->okay hari ini boring pula, tak tahu nak buat apa. So, saya pun saja ambik tangan saya masuk ke dalam google dan pilih satu tajuk yang perlu kita bincangkan - ATLANTIS : THE LOST EMPIRE - ahhh, thrilling tak tajuk dia...tapi.... mesti ada orang takda interest nak tahu tentang Atlantis iaitu satu empayar yang hilang (ada yang percaya tentangnya, ada yang tak).....okay back to the point......nak start macam mana ,ye???

Kita pernah membaca tentang Atlantis dari Plato. Adakah kita percaya dalam ni ? Empayar yang hilang sebenarnya wujud, kita hanya perlu untuk meletakkan bersama-sama tanda-tanda dan bukti-bukti. Adakah ia benar-benar menunjukkan kewujudan benua yang hilang dan rahsia Atlantis. hmmmmmm...thinking and thinking and thinking........

Perkara ini tidak diambil tahu oleh generasi sekarang apatah lagi generasi yang akan datang........Untuk pengetahuan korang, saya ni memang orang yang suka tentang benda-benda macam ini - Orang Yang Suka Adventure, kononnya --hehe....okay, back to the point...saya telah mendapat informasi yang Atlantis mempunyai teknologi yang lagi hebat dari teknologi zaman sekarang.

Itu sahaja yang saya tahu tentang Atlantis sebab saya masih dalam proses mencari maklumat tentang Atlantis. Apakah komen anda terhadap ATLANTIS sebuah empayar yang sudah hilang dan tidak ada di peta dunia lagi ?

Harap diberi balasan dari pelawat blog saya untuk berkongsi ilmu dengan saya dan pelawat yang lain <3


♥ Thank You For Reading My Entry. Komen Dan Like Sekali, Kalau Suka! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...