Navigations

♥ Recent Posts ♥

Tuesday 22 November 2011

Holiday


As the above title, yup it's true that this week and following weeks are....HOLIDAY !!! Ye la School Holiday dah start, mestilah semua orang dalam proses perancangan cuti ni.....

Semua orang dah mula rancang, ada yang dah start percutian mereka----tapi....saya belum mula lagi, rancang pon tak sebab saya belum habiskan pelajaran (bukan kat sekolah, kat tuisyen lerr)

nak buat apa...cikgu dah tetapkan bulan November dan December ada tuisyen....takder nya cuti-cuti tetapi cikgu cakap kalau nak pergi cuti....takderr masalah ----you're wish, if you wanna go and enjoy the holiday, go ahead..no problemo)

.....satu lagi ibu bapa pula yang suruh saya pergi tuisyen.....nasib baik untuk bulan November je......Bulan December nanti enjoylerr.....

then bulan DUABELAS nanti, mungkin pergi mana-mana tapi tak tahu lagi, ye!!!! mungkin pergi Kuala Lumpur atau Cameron Highland.....kalau lar saya pergi mana-mana--->sure saya tak akan lupa untuk uploadakan gambar-gambar holiday saya---(harap maaf gambar ahli keluarga saya dan diri saya sendiri tidak akan diuploadkan---'hehe)

harapan saya juga sudah berlaku....iaitu kan saya ada bagitahu kat entry sebelum ini yang tentang perlawanan bola....seperti yang diharapkan Malaysia menang. Satu taman meraihkan kejayaan Harimau Muda @ Harimau Malaya....ada juga yang siap buat dialog berdasarkan perlawanan bola semalam....


itu sahaja daripada saya...

♥ Thank You For Reading My Entry. Komen Dan Like Sekali, Kalau Suka! ♥

0 awards:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...