Navigations

♥ Recent Posts ♥

Monday 21 November 2011

Interview Dengan Saya

Okay !!!! seperti di atas memang lar korang mesti nak interview dulu ,nak tahu apa guna saya buat lagi satu blog dengan namanya ' My Online Diary '...

Kepada yang sudah biasa dengan blog lama saya dengan namanya ' My Simple Life ' , bukan sebab blog lama saya dah tak ada. Sebenarnya saja buat lagi satu special entry yang bergambar...tentang event kat sekolah dan lain-lain...

For your infomation ...( cehhh berbahasa inggeris pulak ye)... okay back to the point, ish sabarlah sekarang saya tengah tengok bola ni.....okay saya kembali...saya ada buat satu page kat blog lama saya.....iaitu Freebies ( page yang dibuat special utnuk menempah header blog yang agak simple dan tak seberapa comel and ia juga karya otak saya....

nak tengok contoh-contok header karya otak saya dan ditolong oleh mata serta tangan saya...ini link dia CLICK SINI......ini nota kecil daripada saya....---(jangan asyik baca je, berclick-click lar link yang saya beri special untuk pengunjung blog saya yang baru dibuka secara rasmi pada hari 21 Novembver 2011 pukul 7.00 malam)----

Sampai sini sahaja !!! kalau nak tulis lagi pun ,otak kena berfungsi sebab mata saya sedang tumpukan perhatian kat perlawanan bola (Malaysia lwn Indonesia).....mestilah sokong Malaysia. Sebagai seorang warganegara Malaysia, seharusnya menyokong team Malaysia....eh, eh, apa ni masuk cerita lain pulak......okay takpe2.......saya habiskan ye!!!!!.....

harap-harap Malaysia menang dan anda dialu-alukan mengunjungi blog saya.... bye2

♥ Thank You For Reading My Entry. Komen Dan Like Sekali, Kalau Suka! ♥

0 awards:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...