Navigations

♥ Recent Posts ♥

Tuesday 24 January 2012

Hobiku

Hai, just nak share tentang hobi saya. Memang teruja apabila menerjah entri Kak Lyssa !!! Sekarang masa saya pula untuk menceritakan tentang hobiku. Ok, sebelum itu apa hobi saya sebenarnya? Hmmm, sebenarnya saya suka membaca novel dan buku-buku cerita.

Untuk pengetahuan anda semua *cehhh, skema ayatku......ok, back to the point, sebenarnya saya mempunyai pelbagai jenis buku. Nak tahu apa dia? Jom kita sama-sama tengok gambar-gambar dibawah...

Koleksi karya Enid Blyton

Koleksi komik

Koleksi siri Mr.Mystery

Koleksi siri Mr.Midnight

Koleksi Go Girl, Lola Love dan Charmseekers.

Hmmmmm, itu sahaja yang saya ada. Err, betul ke? Eh, mana ada lah ada lagi banyak! Nanti kang saya upload semua buku-buku saya, hmmm.......panjang 50 km pula jadinya. Nampak sangat tak minat sangat dengan buku cerita atau novel Bahasa Melayu. Cehh, takderr lah sebab kan selalunya satu novel BM pun mahal sangat, maksud saya lebih dari RM10. Bukan kedekut tapi tak cukup duit. Boleh derma??? Buku-buku di atas pun lebih kurang dalam RM10, paling mahal dalam koleksi saya ini RM10.90. Ialah mahal sangat lah tu......hihi : P

*sorry sebab gambar tak clear dan tak berkualiti.....


♥ Thank You For Reading My Entry. Komen Dan Like Sekali, Kalau Suka! ♥

0 awards:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...