Navigations

♥ Recent Posts ♥

Friday, 27 January 2012

Oh, Cuti Sekolah!

Oh, cuti sekolah...
kau pergi mana....
saya belum bercuti lah......
boleh tak tunggu saya....
......lalalalalala......

eh, eh, apa benda aku tengah buat.....Abaikan sahaja benda kat atas tu!!
Cuti sekolah CNY seminggu pun dah nak habis. Mesti semua orang menghabiskan cuti sekolah mereka dengan melawati saudara mereka atau apa-apa je lah yang mereka buat masa cuti sekolah ini tetapi saya ini duduk rumah DUA PULUH EMPAT jam. Apa yang saya buat ialah

Buat kerja sekolah,
Buka Facebook,
Update Blog / Blog-Walking.....

Buat kerja sekolah,
Buka Facebook,
Update Blog / Blog-Walking.....

Buat kerja sekolah,
Buka Facebook,
Update Blog / Blog-Walking.....

Buat kerja sekolah,
Buka Facebook,
Update Blog / Blog-Walking.....

Buat kerja sekolah,
.........

Itu dia kerja si gadis empat belas tahun pada cuti sekolah seminggu ini. Fuhh, penat juga buat tiga kerja tu tau. Tetapi akhirnya saya dapat juga menyiapkan kerja sekolah saya sebelum cuti sekolah ini habis. Thumbs Up!!!



BYE <3



♥ Thank You For Reading My Entry. Komen Dan Like Sekali, Kalau Suka! ♥

4 awards:

Nelly The Strange said...

cuti sekolah , kerja mestimelambak2 .. kadang-II cuti seminggu , kerjanya macam cuti sebulan ! hahahaha

Cik Adieb said...

rajin2 wat keja skola , hehe :)

Vaishnavi said...

@Nelly The Strange ya, memang betul tapi kalau dah memikul tanggungjawab sebagai seorang pelajar mestilah kita berdikari utk buat kerja skolah :p

Vaishnavi said...

@Cik Adieb Thanks for comment :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...